Archive | Temmuz 15, 2016

İYİ İNSANLARA BİLDİRİYORUM

a21.jpg

Gerek askeri hayatımın ve gerek siyasi hayatımın bütün devir ve bölümlerini işgal eden mücadelelerimde daima hareket prensibim, milli iradeye dayanarak milletin ve vatanın muhtaç olduğu gayelere yürümek olmuştur. Gazi Mustafa Kemâl Atatürk – 1928

————————————
Bundan tam 16 yıl önce son derece kısıtlı imkanlarla internette açtığım Bildiri-Yorum (http://www.kumkale.net) sitesinde sizlere aşağıdaki gibi seslenmiştim. Bugün sitedeki 10.000 sayfayı bulan 1381 adet yazı ile ülkemizin gündemi ile ilgili düşüncelerimi iyi insanlarla paylaştım.

Bildiri-Yorum sitesi ile iyi insanlara seslenmeye ve tarihe belge bırakmaya devam ediyorum..

Sitenin uzun soluklu yaşamına destek veren tüm iyi insanları saygı selamlıyor.. Sevgi ile kucaklıyorum. İyiki varsınız..

———————————

İYİ İNSANLAR

İYİ İNSANLARA BİLDİRİYORUM sitesinde; devletimiz, milletimiz, kutsal vatan toprağımız için çarpan kalplerin, düşünen beyinlerin, bu uğurda verilen mücadelelerde yetişmiş mümtaz insanların fikir ve düşüncelerini bulacaksınız.

Bu sayfalar; 2000’li yılların dünyasını yönlendirecek Türklerin ve Türklüğün ışığını dünya insanlığına yayacaktır. Atatürk İlke ve İnkılaplarının gerçek sahibi ve Atatürkçü Düşünce Sisteminin yılmaz savunucusu olan iyi insanların fikir nurları; Türk dünyası ile birlikte dünya insanlığını da aydınlatacaktır.

Kalbi vatan sevgisi ile çarpan İYİ İNSAN’lar aramıza hoş geldiniz. Her biri yaşanmış tecrübelerin , çekilen sıkıntıların, daha iyiye ve daha güzele ulaşma gayretlerinin doğal bir sonucu olan fikirleriniz kutsaldır.

Yarının güçlü Türkiye’sinin meydana getirilmesinde ve meydana çıkan yapının sağlamlaştırılmasında her fikir birer yapı taşıdır. Bu taşlar çoğaldıkça yapı daha da güçlenecektir.

Dr. Tahir Tamer Kumkale
10 Ocak 2000 Pazartesi

—————————————————————-